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Intl. Ed.
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Advertising and Integrated Brand Promotion
por O'Guinn, Thomas; Allen, Chris; Semenik, Richard J
- Usado
- Muito Bom
- Capa dura
- Observação
- Edição Internacional
- Condição
- Muito Bom
- Livreiro
-
King of Prussia, Pennsylvania, United States
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Sobre este item
South-Western College Pub, 2011-02-16. Hardcover. Very Good. ***This is the international edition(paperback). 2nd Day shipping offered. Ships same or Next Day!This is the U.S. student edition as pictured unless otherwise stated.
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Detalhes
- Livreiro
- Red Gorilla
(US)
- Estoque do vendedor nº
- 1308170001
- Título
- Advertising and Integrated Brand Promotion
- Autor
- O'Guinn, Thomas; Allen, Chris; Semenik, Richard J
- Formato/Encadernação
- Capa dura
- Estado do livro
- Usado - Muito Bom
- Quantidade Disponível
- 5
- Editorial
- South-Western College Pub
- Data de publicação
- 2011-02-16
- Peso
- 4.13 libras
Termos da venda
Red Gorilla
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