10 Ways to Screw up an Ad Campaign : And How to Create Ones That Work
por Barry H. Cohen
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Bom
- ISBN 10
- 1598690825
- ISBN 13
- 9781598690828
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
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Adams Media Corporation, 2006. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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Detalhes
- Livreiro
- ThriftBooks (US)
- Nº do estoque do livreiro
- G1598690825I3N00
- Título
- 10 Ways to Screw up an Ad Campaign : And How to Create Ones That Work
- Autor
- Barry H. Cohen
- Formato/Encadernação
- Brochura
- Estado do livro
- Usado - Bom
- Quantidade Disponível
- 1
- ISBN 10
- 1598690825
- ISBN 13
- 9781598690828
- Editorial
- Adams Media Corporation
- Local de publicação
- New Delhi
- Data de publicação
- 2006
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Sobre o Vendedor
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