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AMACOM. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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- Título: customer service best practices
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![Best Practices in Customer Service](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/282/470/9780814470282.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Best Practices in Customer Service
por Zemke, Ron
- Usado
- Condição
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814470282 / 0814470289
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Reno, Nevada, United States
- Preço do item
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€ 4,73Frete grátis para USA
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€ 4,73
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![Best Practices in Customer Service](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/282/470/9780814470282.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Best Practices in Customer Service
por Zemke, Ron
- Usado
- Condição
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814470282 / 0814470289
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Preço do item
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AMACOM. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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![Best Practices in Customer Service](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/282/470/9780814470282.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Best Practices in Customer Service
por Ron Zemke
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814470282 / 0814470289
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
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€ 6,02Frete grátis para USA
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AMACOM, 1999. Paperback. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions.
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€ 6,02
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![Breakthrough Customer Service : Best Practices of Leaders in Customer Support](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/731/936/1186936731.0.m.jpg)
Breakthrough Customer Service : Best Practices of Leaders in Customer Support
- Usado
- Muito Bom
- Capa dura
- Condição
- Usado - Muito Bom
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780471642329 / 0471642320
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 6,53Frete grátis para USA
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Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 1997. Hardcover. Very Good. Disclaimer:May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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€ 6,53
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![Practical Zendesk Administration: Best Practices for Setting Up Your Customer Service Platform](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/644/343/9781449343644.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Practical Zendesk Administration: Best Practices for Setting Up Your Customer Service Platform
por Vaughan, Stafford
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781449343644 / 1449343643
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 6,61Frete grátis para USA
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Descrição:
O'Reilly Media, 2012. Paperback. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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€ 6,61
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![Customer Service Delivery: Research and Best Practices](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/200/976/9780787976200.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Customer Service Delivery: Research and Best Practices
por Larry Fogli; Jennifer Ukei
- Usado
- Muito Bom
- Capa dura
- Condição
- Usado - Muito Bom
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780787976200 / 0787976202
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 6,79Frete grátis para USA
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Descrição:
Pfeiffer, 2005. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,79
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![Best Practices in Customer Service](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/282/470/9780814470282.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Best Practices in Customer Service
por Ron Zemke; Editor-John A. Woods
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814470282 / 0814470289
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
HOUSTON, Texas, United States
- Preço do item
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€ 7,09Frete grátis para USA
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Descrição:
AMACOM, 1999-01-25. Paperback. Good.
Preço do item
€ 7,09
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![Breakthrough Customer Service: Best Practices of Leaders in Customer Support](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/329/642/9780471642329.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Breakthrough Customer Service: Best Practices of Leaders in Customer Support
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780471642329 / 0471642320
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Simi Valley, California, United States
- Preço do item
-
€ 3,65€ 3,78 frete para USA
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Descrição:
Wiley, 1998-02T. hardcover. Good. 1.4173 9.2126 6.1417.
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€ 3,65
€ 3,78
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![Customer Service Delivery : Research and Best Practices](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/200/976/9780787976200.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Customer Service Delivery : Research and Best Practices
por Fogli, Larry
- Usado
- Condição
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780787976200 / 0787976202
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Reno, Nevada, United States
- Preço do item
-
€ 7,67Frete grátis para USA
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Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
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€ 7,67
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![Breakthrough Customer Service : Best Practices of Leaders in Customer Support](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/329/642/9780471642329.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Breakthrough Customer Service : Best Practices of Leaders in Customer Support
- Usado
- Condição
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780471642329 / 0471642320
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Preço do item
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€ 8,67Frete grátis para USA
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Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 8,67
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![Customer Service in Libraries : Best Practices](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/480/887/9780810887480.ME.0.m.jpg)
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Customer Service in Libraries : Best Practices
- Usado
- Condição
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780810887480 / 0810887487
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Preço do item
-
€ 8,71Frete grátis para USA
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Descrição:
Scarecrow Press, Incorporated. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 8,71
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![Customer Service in Libraries : Best Practices](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/480/887/9780810887480.ME.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Customer Service in Libraries : Best Practices
- Usado
- Condição
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780810887480 / 0810887487
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Reno, Nevada, United States
- Preço do item
-
€ 9,38Frete grátis para USA
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Descrição:
Scarecrow Press, Incorporated. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 9,38
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![Customer Service Delivery: Research and Best Practices](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/200/976/9780787976200.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Customer Service Delivery: Research and Best Practices
por Larry Fogli; Jennifer Ukei
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780787976200 / 0787976202
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 10,14Frete grátis para USA
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Descrição:
Pfeiffer, 2005. Hardcover. Good. Former library book; Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 10,14
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![Customer Service Delivery : Research and Best Practices](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/285/978/1234978285.0.m.jpg)
Customer Service Delivery : Research and Best Practices
por Larry Fogli
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780787976200 / 0787976202
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 10,14Frete grátis para USA
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Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2005. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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€ 10,14
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![Customer Service in Libraries: Best Practices](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/601/066/1573066601.0.m.jpg)
Customer Service in Libraries: Best Practices
- Usado
- Muito Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Muito Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780810887480 / 0810887487
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 12,02Frete grátis para USA
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Descrição:
Scarecrow Press, 2013. Paperback. Very Good. Former library book; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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€ 12,02
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![Breakthrough Customer Service: Best Practices of Leaders in Customer Support](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/117/101/490101117.0.m.jpg)
Breakthrough Customer Service: Best Practices of Leaders in Customer Support
- Usado
- Muito Bom
- Capa dura
- Condição
- Usado - Muito Bom
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780471642329 / 0471642320
- Quantidade Disponível
- 2
- Livreiro
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Preço do item
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€ 2,55€ 10,26 frete para USA
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Descrição:
Hardback. Very Good.
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€ 2,55
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![Best Practices in Customer Service](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/556/869/632869556.0.m.jpg)
Best Practices in Customer Service
por Zemke
- Usado
- Muito Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Muito Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814470282 / 0814470289
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 3,33€ 10,26 frete para USA
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Descrição:
Paperback. Very Good.
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€ 3,33
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![Best Practices in Customer Service](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/744/643/864643744.0.m.jpg)
Best Practices in Customer Service
por Zemke
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814470282 / 0814470289
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 3,33€ 10,26 frete para USA
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Descrição:
Paperback. Good.
Preço do item
€ 3,33
€ 10,26
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![Breakthrough Customer Service : Best Practices of Leaders in Customer Support](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/329/642/9780471642329.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Breakthrough Customer Service : Best Practices of Leaders in Customer Support
- Usado
- Condição
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780471642329 / 0471642320
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Dunfermline, Fife, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 6,00€ 9,47 frete para USA
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Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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€ 6,00
€ 9,47
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![Best Practices in Customer Service](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/282/470/9780814470282.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Best Practices in Customer Service
por Zemke
- Usado
- Muito Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Muito Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780814470282 / 0814470289
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Morangis, France
- Preço do item
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Amacom, 1999. Paperback. Very Good. Former library book. Edition 1999. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
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